donderdag 10 juni 2010


Dag Allemaal


Maandagmorgen hebben we eerst foto’s naar de juiste mappen verplaatst.

Jullie kunnen dit thuis nog een keer oefenen met de kopiemap.
Daarna begonnen met de visitekaartjes.
Maandag 14 juni gaan we met de visitekaartjes verder en kijken we naar het configuratiescherm en laten we nog wat mogelijkheden zien om je computer op te “ruimen”.

Woensdagavond hebben we al opgeruimd. Het configuratiescherm gaan we nog verder behandelen. Ik zal iets vertellen over een Back-up maken.
Breng cd’s mee om te rippen naar MP3.


Zit je in een andere groep dan mag je op de maandagmorgen of woensdagavond extra komen.

Tips voor een uitje met vaderdag vind je o.a. op

Andere ideeën voor een uitje kan je vinden op: http://www.lekkerweg.nl/nl/

Thea




2 opmerkingen:

  1. Wat is er véél gedaan in de afgelopen lessen! Gewoon uit belangstelling heb ik even de site van KMC2 geopend, nou heel indrukwekkend als ik naar de afgelopen weken kijk. Heb ik allemaal gemist! Ik wens jullie allemaal nog fijne lessen met juf Thea (en zonder Mia..die maakt het goed in Portugal aan haar sms'jes te zien). Groeten Thea, van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Allemaal.
    nog even een berichtje van mij uit Portugal.
    Morgen vertrekken wij naar ons laatste adres en maandag de 21ste zijn we weer thuis.
    Ik mag toch wel komen de 23ste. we hebben het prima maar ik ben nu toch wel een beetje bezig met thuis en met jullie dus het wordt nu toch wel tijd om terug te keren.
    Heel veel pleziet een woensdag en tot volgen de week. liefs Mia

    BeantwoordenVerwijderen